ملاره

پاسخ پرسش‌هایی که برام پیش اومده

پاسخ پرسش‌هایی که برام پیش اومده

ملاره
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آموزش دانلود از یوتیوب با فایر فاکس

پنجشنبه - ۰۴ ارديبهشت ۹۳ - ۱۳:۵۳

حتما برای شما هم پیش اومده که گاهی خواستید ویدیویی رو از یوتیوب دانلود کنید اما نمی‌دونید چطوری دانلود کنید و یا از روش‌های قدیمی مثل استفاده از IDM برای دانلود نتیجه نگرفتید. با استفاده از این افزونه به راحتی می‌تونید از یوتیوب دانلود کنید. من خودم همیشه استفاده می‌کنم و مشکلی ندارم، پیشنهاد می‌کنم که شما هم از این روش استفاده کنید.

1. در قسمت جستجوی  Add-ons مرورگر فایر فاکس عبارت YouTube Video And Audio Downloader را جستجو کنید.

2. بعد از نصب افزونه ویدیوی مورد نظر در یوتیوب را باز کنید. مشاهده می‌کنید که در پایین ویدیو دکمه‌ای جهت دانلود اضافه شده، روی دکمه کلیک کنید.

3. بعد از کلیک روی دکمه دانلود کادری باز شده که دارای 3 سربرگ می‌باشد.

در سربرگ اول ویدیو رو با صدا، سربرگ دوم فقط ویدیو و سربرگ سوم فقط صدا رو می‌تونید دانلود کنید.

4. گزینه‌های موجود در هر سربرگ مربوط به کیفیت ویدیو میشه. با کلیک بروی هر کدام از اون‌ها دانلود بعد از مدت کوتاهی شروع میشه. من خودم همیشه از گزینه سوم یعنی MP4 Medium - AAC 96K استفاده میکنم که همون کیفیت 360P هست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۴ ۷۵۰۵ نمایش
حامد محمدی

یوتیوب

نظرات (۲)

سلام باتشکر از راه حل خوبتون خدا خیرتوت بده واقعا کارم راه افتاد .

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
ممنون که به ما سر زدین

درود بر شما. ممنون از اینکه این Add-On رو گذاشتید.
پاسخ:
خواهش میکنم.
اگه یه روز از کار افتاد یه جدیدش رو میزارم، چون از یوتیوب زیاد دانلود میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی